اخبار استانی

ارتباط تنگاتنگ با مشتری و مشتری‌مداری در کارخانه آرد زرین خوشه

مهندس آزیتا جنت‌رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار نگاه هستی بیان کرد: به منظور صحه‌گذاری بر کیفیت آردهای تولیدی کارخانه، تمام آردهای تولیدی در واحد پخت نان شرکت که قابلیت پخت انواع نان‌های سنتی و صنعتی (حجیم) را دارد، ارزیابی می‌گردد. ارزیابی روزانه آردهای صنعتی تولیدی قبل از ارسال به مشتری باعث شده که ما از کیفیت نهایی تولیدات خود آگاه شویم و آردی کاملاً با کیفیت و منطبق بر نیازهای مشتریان تولید و عرضه نماییم و این امر باعث ارتباط مفید و مطلوب بین شرکت و تمام مشتریان به‌خصوص نانوایان محترم حجیم و نیمه‌حجیم گردیده است.

وی درباره ارتباط با مشتریان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری، شرکت آرد زرین خوشه جهت ارتباط تنگاتنگ با مشتری و مشتری‌مداری، واحد CRM (مدیریت روابط با مشتری) را ایجاد نموده است. یکی از کارهای مثبت این واحد، نظرسنجی از نانوایان محترم بعد از ارسال محموله‌های آرد به خصوص مشتریان صنف و صنعت است. همچنین این شرکت جهت جلب رضایت نانوایان محترم، تحویل به موقع محموله‌ها را در دستور کار خود قرار داده است و جهت کمک به تسریع در حمل آرد، با شرکت‌های حمل و نقل همکاری لازم را انجام می‌دهد.

مدیر کنترل کیفیت کارخانه آرد زرین خوشه اضافه کرد: به دلیل اهتمام ویژه مدیرعامل محترم شرکت، سرکارخانم مهندس شریفی به اصل کیفیت و رضایتمندی مشتری، واحد کنترل کیفیت کارخانه با پشتیبانی از پرسنل آموزش‌دیده و مجرب خود و نیز برخورداری از پیشرفته‌ترین و تخصصی‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی، رئولوژی و پخت نان، با تبدیل شدن به کانونی مطلع و پاسخگو، ارتباطی معتمدانه را با تمام مشتریان و مصرف‌کنندگان به وجود آورده است.

به گفته وی، شرکت تولیدی آرد زرین خوشه، مشتریان را بزرگ‌ترین سرمایه خود دانسته و تمام سعی خود را جهت جلب رضایت مشتری و رعایت الزامات و خواسته‌های آنان در چارچوب استاندارد به کار می‌برد. نتایج حاصل از اجرای پروژه‌های نظرسنجی از مشتریان، حاکی از روند مناسب بهبود کیفیت محصولات تولیدی است.

مدیر کنترل کیفیت کارخانه آرد زرین خوشه درباره انتخاب آرد خطاب به نانوایان گفت: به نانوایان محترم حجیم و نیمه‌حجیم توصیه می‌کنم که حتماً از آرد ستاره (فانتزی) برای پخت نان‌های حجیم استفاده نمایند. ویژگی منحصر به فرد آرد ستاره فانتزی شرکت آرد زرین خوشه، این است که این آرد از کشسانی بسیار بالا و مطلوبی برخوردار بوده و حاصل اختلاط گندم کیفی با درصد گلوتن و پروتئین بسیار بالا است. در این نوع آرد، قابلیت جذب آب، بالا بوده و استحکام و توانایی حفظ گازهای حاصل از تخمیر نیز در آن زیاد است و نان حاصل از آرد فانتزی مذکور، از حجم و بافت بسیار مناسبی برخوردار می‌گردد.

جنت‌رستمی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل مهم کیفیت بالای آردهای تولیدی شرکت زرین خوشه علاوه بر استفاده از گندم کیفی، استفاده از افزودنی‌های مجاز است که این امر به تولید نان باکیفیت کمک شایان نموده است. نان حاصل از آرد حاوی بهبوددهنده، خوش‌رنگ‌تر و خوش‌طعم‌تر و ماندگاری آن نیز بالاتر است.

وی اضافه کرد: نظر به اینکه نان، اصلی‌ترین غذای تشکیل‌دهنده سبد مصرفی خانوارهای ایرانی است، نانوایان محترم، همیشه باید سعی کنند که نان را با بالاترین و بهترین کیفیت در شرایط کاملاً بهداشتی تولید کرده و به دست مصرف‌کننده برسانند. نانوایان محترم حجیم و نیمه‌حجیم باید در عمل‌آوری خمیر، دقت لازم را به عمل آورند و از بهبوددهنده‌های ناشناخته و غیرمجاز که سلامتی مصرف‌کننده را به خطر می‌اندازند، استفاده نکنند.

مدیر کنترل کیفیت کارخانه آرد زرین خوشه افزود: در صورت استفاده از بهبوددهنده مجاز نان، دانستن میزان مصرف بهبوددهنده نان با توجه به میزان آرد مصرفی برای نانوایان محترم حائز اهمیت بسیار است. اگر میزان مصرف بهبوددهنده نان با توجه به کیفیت آرد مصرفی به درستی اعمال شود، نانی با شکل ظاهری بهتر، حجم استاندارد، دارای بافت اسفنجی مناسب‌تر و ماندگاری بیشتر تولید می‌گردد.  

وی با بیان اینکه در کارخانه آرد زرین خوشه هشتگرد، در مراحل مختلف آسیاب کردن گندم، یک زنجیره بلند و به‌هم پیوسته و زحمتکش علاوه بر مسئول کنترل کیفی ایفای نقش می‌کنند، گفت: جا دارد اینجا از تلاش تک تک اعضای مجموعه تشکر و قدردانی نموده و اعتراف نمایم که اگر همکاری، همدلی و مساعدت آن‌ها نبود، هم‌اکنون ما تیم آسیابانی موفقی نبودیم. در پایان از همکاری همه‌جانبه تمام واحد‌ها همچنین مدیران محترم کارخانه آرد زرین خوشه، سرکارخانم مهندس شریفی و جناب آقای مهندس توفیقی که دیدی عمیق نسبت به مقوله کیفیت و رضایتمندی مشتری دارند، کمال تشکر را دارم.

خبرنگار: ساناز مرادیان عنبران

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا