اخبار استانی

تشکیل کمیسیون تخصصی نان در اتاق اصناف ایران

محمدجواد کرمی در گفت‌وگو با نگاه هستی بیان کرد: نان در بخش‌های سنتی و حجیم و نیمه‌حجیم، امروز در استان اصفهان از کیفیت قابل توجه برخوردار است، زیرساخت‌ها مطلوب و ماشین‌آلات این صنف در استان اصفهان بسیار باکیفیت است.

وی درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات و قهوه، کیفیتی قابل توجه دارد و امیدوارم گسترده‌تر شود و ما در تمام استان‌ها بتوانیم شاهد برگزاری نمایشگاه برای عرضه نان‌های محلی و ماشین‌آلات باکیفیت باشیم.

عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی نان در ادامه از تشکیل کمیسیون نان در اتاق اصناف ایران خبر داد و گفت: تمام اتحادیه‌های صنفی در کمیسیون اتاق اصناف ایران حضور خواهند داشت و تمام اتحادیه‌ها با حضور خود در جریان آخرین تصمیمات قرار می‌گیرند و ما از قدیم با اتحادیه‌ نان حجیم و نیمه‌حجیم ارتباط داشتیم و امیدوارم که این تعامل با ایجاد کمیسیون تخصصی تقویت شود و با توجه به اینکه عضو اتحادیه جهانی نان هستم، بدون شک این تعامل باید قوی‌تر باشد.

کرمی در پایان گفت: در سال آینده، میزبان آقای خوره فرناندز، رئیس اتحادیه جهانی نان خواهیم بود و از وی دعوت خواهم کرد که از اصفهان و پتانسیل تولید نان در آن بازدید کند تا بتوانیم در مسیر رشد نان باکیفیت، گام برداریم.

خبرنگار: ساناز مرادیان عنبران

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا