اخبار استانی

رئیس آکادمی ملی نان ایران:آکادمی ملی نان، محل تعامل تجارب

داوود امامی در گفت‌وگو با خبرنگار نگاه هستی بیان کرد: آکادمی ملی نان نمی‌تواند به تنهایی مرجع علمی باشد بلکه به همراه کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان و مرکز پژوهش‌های غلات و حوزه هنرستان وزارت آموزش و پرورش و دفتر پژوهش و بازنگری استاندارد آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با تعاملاتی که داشته، توانسته است چنین پتانسیلی را ایجاد کند.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مجدد درخواست کرد که دومین دوره را ما برگزار کنیم و با جلساتی که با شرکت بازرگانی دولتی ایران و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان داشتیم، مقرر شد دومین دوره از مسابقه ملی مهارت نان حجیم برگزار شود.

امامی ادامه داد: کمیت و کیفیت این دوره از مسابقه افزایش داشته است و از سوی دیگر شرکت‌کنندگان با یکدیگر تبادل مهارت می‌کنند و این یعنی آکادمی ملی نان کشور، مرکز تبادل مهارت بین نوجوانان است و این ناشی از اهمیتی است که تمام دست اندرکاران به موضوع نان داده‌اند.

رئیس آکادمی ملی نان کشور ادامه داد: مسئولیت آموزش در کشور بر عهده وزارت آموزش و پرورش و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است و البته مرجع دیگری هم داریم. ما می‌توانیم با تعامل با سازمان‌ها در حوزه آرد و نان فعالیت قابل توجه داشته باشیم و با شناساندن ارزیابی‌های خود، توانسته‌ایم امروز اتفاقات خوبی برای نان کشور رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: مسابقات ملی مهارت، یک ویترین برای عرضه نخبگان در زمینه مهارت نانوایی در رشته حجیم و نیمه‌حجیم است و از حوزه‌های صنفی خواستاریم که از نسل جوان حمایت کنند تا در نهایت کیفیت نان افزایش داشته باشد.

خبرنگار: ساناز مرادیان عنبران

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا