اخبار استان لرستان

نماینده مردم بروجرد: استان ۴۰۰ تُن آرد به‌صورت شناور در اختیار شورای آرد و نان شهرستان قرار داده است.

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: استان ۴۰۰ تُن آرد به‌صورت شناور در اختیار شورای آرد و نان شهرستان قرار داده است.

عباس گودرزی امروز دوم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای تعطیلی زودهنگام نانوایی‌های و کمبود مرغ در سطح شهرستان بروجرد پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در این زمینه با شخص وزیر جهاد کشاورزی موضوع دنبال شد به‌طوری‌که در بحث کمبود آرد فرمودند به هر میزان که استاندار درخواست بدهند اگر نیاز باشد تخصیص می‌دهیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری‌های لازم به این رسیدیم که تعارضی بین نانوایی‌ها و وزارت اقتصاد وجود دارد که تراکنش نامتعارف را نمی‌پذیرند.

گودرزی ادامه داد: فعلا جهت رفع این مشکل و پُرکردن این خلا ۴۰۰ تن آرد به‌صورت شناور، استان در اختیار شورای آرد و نان بروجرد قرار داده است تا در کوتاه مدت به یک فهم مشترک و تعامل بین نانوایی‌ها و وزارت اقتصاد برسیم که قطعا این مسئله حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: در بحث کمبود مرغ نیز وزیر جهاد کشاورزی فرمودند که با دستور رئیس جمهور در بحث جوجه ریزی، تامین ارز و نهاده مورد نیاز پیگیری‌ها صورت گرفته است که در کوتاه مدت شاهد رفع این مشکلات در بازار خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: امیدواریم در حوزه‌های مختلف شاهد افزایش رضایت مردم باشیم.
همت کنیم هیچ سفره ای بی نان نماند 🖤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا