اخبار استان قزوین

پلمپ ۴ نانوایی متخلف در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی، چهار نانوایی به دلایل؛ گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی، نصب پارچه و پلمب واحد صنفی محکوم شدند که احکام بلافاصله اجرا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به عبور کاروان‌های زیارتی اربعین حسینی از مسیرهای استان، کلیه مراکز اقامتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و مراکز عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز زائران تا ۱۶ شهریور به صورت مستمر نظارت و بازرسی می‌شوند.

وی گفت: نان جزو اصلی سبد غذایی خانواده‌ها است به همین دلیل برای صیانت از حقوق شهروندان با متخلفانی که به سفره‌های مردم دست اندازی کنند بر اساس قانون به شدت و خارج از نوبت رسیدگی می‌کنیم.

حسن پور با بیان خدمت‌رسانی سریع و دقیق، نظارت مستقیم بر عملکرد اصناف مرتبط با حوزه آرد و نان ادامه داد؛ در کلیه بازرسی‌ها، رؤسای شعب و کارکنان تعزیرات حکومتی حضور میدانی دارند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرجع www.tazirat135.ir شکایات خود را جهت رسیدگی ثبت کنند.

منبع
خبربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا