اخبار استانی

اندر مصائب نان وا خانه!

شاید این مطالب به مذاق دولتمردان خوش نیاید اما به استناد شواهد و قرائن به دست آمده از کف بازار تولید و عرضه نان، به عنوان خبرنگار عرض می‌کنم که این واقعیتی بس غم‌انگیز است! حالا هرقدر جناب مسئول بیاید و در رسانه ملی آمار فلان و بهمان عرضه کند و رزومه خدمت‌رسانی را بخواهد سنگین کند، واقعیت ملموس کوچه و خیابان‌های شهر ما و سفره مردم، غیر از این نیست.

اگر بخواهیم این بار از ته زنجیره جلو بیاییم، در صفوف طولانی نان، زمزمه‌های نارضایتی مردم از وضعیت نان، استمرار دارد. بی‌حوصلگی کارگروه کارفرمای نانواخانه آن هم نانوایی‌هایی که از برکت تخلف سیستمی نانینو بی‌بهره‌اند و بلد نیستند تقلب کنند و مانند همکاران زرنگشان کارت جمع کنند و آرد بفروشند و پول روی پول بگذارند و آسیابان‌هایی که آن‌ها نیز به حرمت اعتبار چندین و چندساله خانوادگی از تقلب برحذر هستند، با چشم نابینا هم قابل دیدن هست. ما مردم مانده‌ایم و یک مشت دلال بی‌انصاف و پول‌دوست که دین و دنیایشان پول است و بلکه به جای مهر هم پیشانی به دلار می‌سایند و رزق حرام را خیر و برکت می‌دانند.

حالا تو بگو آقای مسئول، توقع این مردم از شما، نان مأکول است، اگرچه بخور و نمیر باشد، چرا بر طبل یارانه شادانه باید کوفت جایی که تمامی دلسوزان صنف و صنعت فریاد می‌کشند که ما را از زیر بار تهمت این یارانه دربیاورید و یارانه را به روش‌های غیرتورمی که راهکارهایش را هم عرضه می‌کنند، به مصرف‌کننده واقعی بدهید. آقای مسئول مردم! صنف و صنعت درستکار، دیگر کم آورده است…

خبرنگار: ندا کاظمی ترکی

منبع :سایت نگاه هستی

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا